9 תשובות
הכי אוהבת בקשי כי הם הכי פחות ממוסחרים והכי הרבה טובים ואמיתיים.
והכי פחות משפחת אליהו פשוט כי הם ההפך
אני הכי אוהבת את טרסוב כי היא עושה מלא אתגרים והילדים שלה ממש חמודים
והכי פחות זה משפחת ספיר כי הם לדעתי הוציאו שיר (שהם לא זמרים ) וגם התמסכרו
שואל השאלה:
;(רצינית אבל צינית);
את יודעת למה קוראים לבעלה של מורן טרסוב בשם משפחה אחר לא הבנתי את הקטע הזה?
אנונימית
בקשי. אף אחד אחר לא
וואלה אין לי מושג מה השם משפחה שלו בכלל (כי זה לא נראלי סטאר ) ואם זה שונה אז כנארה שניהם רצו להישאר עם שלהם
פעם אהבתי את כולם
עכשיו פחות
אני לא ככ רואה אבל לפעמים עם האחיות הקטנות שלי.
בעיניי טרסוב הם חמודים ולא ממוסחרים לפי הסרטונים והילדים שלהם אומרים את האמת

והכי פחות זה ספיר הם ממוסחרים מוציאים כל 5 דקות שיר עמוס בפלייבק....
משפחת טרסוב היחידה שאני מצליחה לראות וגם הם חמודים רצח פגשתי אותם פעמיים והם הכי נחמדים שיש וגם אחותי הקטנה וההורים שלי אוהבים אותם והסרטונים מעניינים

משפחת ספיר .....
לא מתה עליהם הם רבים עם הילדים שלהם בסרטונים וכל היום צועקים לא מסוגלת לצפות בהם ( וגם אבא שלי ) וכל השירים שלהם נשמעים אותו דבר ואחותי חופרת לי עליהם

משפחת אליהו
הייתי פעם מכורה אליהם רצח אבל פשוט הפסקתי אין פואנטה בסרטונים
ממש אוהבת את אמיר ולירון רוזן. הם פשוט מקסימים וכל הזמן עם אנרגיות טובות ופשוט עושים תוכן טוב ומושקע, הבת שלהם ממש מתוקה!