6 תשובות
כן
כן
יאפ
אנונימי
סתם ככה בלי שום דבר מקדים? לא.. למה שאעשה את זה?
אם היא תשאל?
אז כן
אם היא תשאל?
אז כן
כן מה שמעליי אמרו, סתם להגיד ככה זה ייצא ממש מפגר לדעתי
אנונימי
ח ד מ ש מ ע י כ ן .
באותו הנושא: