4 תשובות
שואל השאלה:
ולמה
אנונימית
תראי, אצלי בבית ספר הייתי בכיתה ז' וברחתי משם אחרי שנה אבל זה באמת כי זה היה נוראי אצלנו.
בעיקרון אני ממש ממש אוהבת את הרעיון של הכיתה הזאת. תסתכלי מה את יכולה להרחיב שם ואם הלימודים בתיכון במגמה הזאת מוצאים חן בעינייך:)
תקשיבי, הדבר הכי טוב שאני יכולה להגיד לך זה להרחיב בתיכון *רק* מגמה שאת אוהבת!!! מיותר ללמוד שלוש שנים משהו שאת שונאת ולסבול מכל רגע רק כי זה "טוב לעתיד" ולצערנו אף מורה בבית ספר לא אומר את זה לתלמידים. אני במגמת מחשבים בבית ספר שהיא נחשבת הכי טובה וחצי מהמגמה שונאים את החומר וסובלים ונכשלים בלי סוף אבל הם שם רק כי זה "הכי טוב". אני בגישה של ללמוד מה שאוהבים ואז גם הציונים שלך יהיו טובים ❤
אגב, חמש מתמטיקה אנגלית זה מומלץ מאוד לעשות לא משנה מה את בוחרת להרחיב. כל עוד את מסוגלת לעשות חמש חמש- תעשי :)) זה באמת חשוב
אני שם והלכתי בגישה של לרדת לכיתה רגילה תמיד אפשר לעלות לנחשון לא..
יש לי ידיד שנמצא בכיתת נחשון (הוא ביב עכשיו) והוא אמר שזה ממש נחמד, הוא גם המליץ לחברה שלי ללכת לזה במקום כיתת מצוינות או משהו כזה