25 תשובות
אני חושבת שעדיף שתשאלי את הרופא שלך את כל השאלות האלה
את שמחה מזה? כאילו זה היה בכוונה?
אנונימית
כנסי לקבוצות בפייסבוק של נשים בהריון, יש שם המון מידע.
אפשר לקיים יחסי מין בהריון.
אני די בטוחה שמניקים עם הפיטמה.
אפשר לקיים יחסי מין בהריון.
אני די בטוחה שמניקים עם הפיטמה.
שואל השאלה:
אני שמחה בהחלט,לא קיימנו יחסים להריון 1 אבל זה מה שקרה
אני שמחה בהחלט,לא קיימנו יחסים להריון 1 אבל זה מה שקרה
לפחות לא הפלת את התינוק... כל הכבוד לך!
שואל השאלה:
אני לא אפיל אף פעם,רצח הוא רצח
אני לא אפיל אף פעם,רצח הוא רצח
שואל השאלה:
אני מפחדת שהבן זוג שלי יבגוד/יעזוב אותי בזמן ההריון
אני מפחדת שהבן זוג שלי יבגוד/יעזוב אותי בזמן ההריון
הוא יודע שאת בהריון? מה הוא חושב על זה?
שואל השאלה:
הוא יודע ,אומר שממש שמח ונרגש,שאל שאלות ולכן ביקשתי עזרה במה ששאלתי
הוא יודע ,אומר שממש שמח ונרגש,שאל שאלות ולכן ביקשתי עזרה במה ששאלתי
חחח כן גם אני חושב שמניקים עם הפיטמה^^
וכולם באתר הזה מתבגרים לא כל-כך מבינים בזה, מה גם רובם פה תומכים ההפלות.
וכולם באתר הזה מתבגרים לא כל-כך מבינים בזה, מה גם רובם פה תומכים ההפלות.
אוי איזה חמוד
גם אם הוא יעזוב אותך זה לא משנה, כי עשית בחירה מעולה!!!
את תהיי מאושרת עם התינוק
גם אם הוא יעזוב אותך זה לא משנה, כי עשית בחירה מעולה!!!
את תהיי מאושרת עם התינוק
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
כמה זמן היית איתו לפני?
שואל השאלה:
אנחנו ביחד 7 שנים
אנחנו ביחד 7 שנים
וואו זה המון זמן, לא ניראלי שהוא יעזוב אותך, מה גם הוא באמת נשמע ממש חמוד.
שואל השאלה:
תודה ממש עזרתם ,הוא ממש חמוד אגב שמו בן
תודה ממש עזרתם ,הוא ממש חמוד אגב שמו בן
1. את צריכה ללכת לרופא משפחה שלך וליידע אותו והוא יגיד לך איזה בדיקות לעשות ומתי. את צריכה ליידע אותו בהקדם האפשרי ולהיות במעקב הריון.
2. אפשר לקיים יחסי מין בהריון אבל חובה להשתמש בקונדום. ושלא יחדור זרע לנרתיק.
3. לגבי הנקה כשתלדי ידריכו אותך האחיות בבית חולים איך מניקים ויש גם יועצות הנקה
4. רשימה של דברים לתינוק.
מוצצים: לא צריך להסביר
בגדים: (בגדי גוף מכנסיים חולצות וכו').
האכלה: בקבוקים לפחות שני בקבוקים פלוס פטמות פלוס מברשת לניקוי+סטריליזטור לבקבוקים.
מחמם בקבוקים.
מטרנה/סימילאק גם אם את מתכוונת להניק אז לא תמיד ההנקה מסתדרת או שהתינוק יונק מספיק וצריך להשלים לתינוק עם מטרנה או סימילאק.
החתלה: טיטולים ניו בורן, משחת החתלה, קרם גוף, שמן תינוקות.
ריהוט: סל-קל, עריסה, עגלה, שידת החתלה. אמבטיה לתינוק.
מזל טוב ולידה קלה ונעימה.
2. אפשר לקיים יחסי מין בהריון אבל חובה להשתמש בקונדום. ושלא יחדור זרע לנרתיק.
3. לגבי הנקה כשתלדי ידריכו אותך האחיות בבית חולים איך מניקים ויש גם יועצות הנקה
4. רשימה של דברים לתינוק.
מוצצים: לא צריך להסביר
בגדים: (בגדי גוף מכנסיים חולצות וכו').
האכלה: בקבוקים לפחות שני בקבוקים פלוס פטמות פלוס מברשת לניקוי+סטריליזטור לבקבוקים.
מחמם בקבוקים.
מטרנה/סימילאק גם אם את מתכוונת להניק אז לא תמיד ההנקה מסתדרת או שהתינוק יונק מספיק וצריך להשלים לתינוק עם מטרנה או סימילאק.
החתלה: טיטולים ניו בורן, משחת החתלה, קרם גוף, שמן תינוקות.
ריהוט: סל-קל, עריסה, עגלה, שידת החתלה. אמבטיה לתינוק.
מזל טוב ולידה קלה ונעימה.
אנונימית
את בת 18 את בטוחה שאת במצב של לגדל ילד?
אנונימי
מזל טוב❤
וכדאי ללכת לרופא משפחה לברר את זה
וכדאי ללכת לרופא משפחה לברר את זה
מזל טוב, יש לי אחות קטנה ואני ממליצה לך לקנות הכול בשילב קצת יקר אבל שווה כול שקל
שואל השאלה:
אני כן במצב של ילד
אני כן במצב של ילד
הריון 1?
אנונימית
שואל השאלה:
הריון 1
הריון 1
למה את קוראת לזה הריון 1?
אנונימית
כי זה ההריון הראשון שלה חחח
באותו הנושא: