5 תשובות
כן אם באלך כדאי לך לנסות
לגמרי כדאי , ואני בטוחה שתכירי שם חברים יאלה אל תתלבטי לכי לשם באמת אחותי את תהני
תעזרי אומץ ותנסי, אני הלכתי לסניף בכיתה ה ואז בכיתה ז' רציתי לחזור, עזרתי אומץ וחזרתי, בהתחלה היה קשה אבל המאמץ שווה:)
תנסי לא יודעים אם עושים קורסים של הדרכה במהלך השנה אני ביודעת שבנוער העובד והלומד כן אבל תבררי
כן תלכי זה יהיה כיף לך ותעזרי לקהילה זה יהיה מדהים
באותו הנושא: