20 תשובות
קצת מפחיד
טיפה מוגזמות
אבל באופן כללי זה יפה
אנונימית
מוגזם אבל בכללי , יפה
שואל השאלה:
אז פחות מזה זה יפה ?
אנונימי
שואל השאלה:
האידאלי זה פחות מזה קצת ?
אנונימי
זה יפה לדעתי גם זה אפשר פרח?
לדעתי קצת פחות מזה זה ממש יפה
כי אצלו זה בולט מדי
אנונימית
טיפה מוגזם אבל זה עדיין יפה
נראה כמו משושה
שואל השאלה:
תנו דוגמא לעצמות לחיים מושלמות בגבר
אנונימי
גוני דפ
מוגזמות זה נראה כמו בוטוקס או משהו.
שואל השאלה:
ככה זה יפה ?
אנונימי
כזה חתיך
שואל השאלה:
אבל יש לו שפם בר מצווה
אנונימי
לדעתי זה קצת מוגזם וגם נראה קצת מנותח אבל עדיין יפה
זה מזכיר לי את הפרק שסקווידוויד קיבל מכה בדלת והפנים שלו השתנו
מוגזמות אבל זה תלוי אם זה מתאים לבן אדם
יפה אבל קצת מוגזם, אני אישית מעדיפה קו לסת על פני עצמות לחיים. נגיד משהו כזה כמו שיש להארי סטיילס זה מהמם בעייני (בלי שום קשר לזה שזה הארי).