5 תשובות
פרטי זה בערך 350+
הייתי שלוש שנים שם וזה עדיף בואי נגיד ככה
הייתי שלוש שנים שם וזה עדיף בואי נגיד ככה
שואל השאלה:
מה ההבדל בין פרטי לבין דרך הקופח? פרטי זה יותר איכותי?
מה ההבדל בין פרטי לבין דרך הקופח? פרטי זה יותר איכותי?
אנונימית
פרטי זה יותר איכותי באיזה שהוא מקום אבל פשוט זה גם פרטי וזה ומר שזה לא נכתב לך בשום מקום וניד תלכי לצו ראשון והכל, הם לא ידעו שהיית כי זה לא מופץ זה פרטי וזה החלק הטוב שלא חשוב לאיזה מקום תלכי ובמה תרצי לעסוק זה לא יירשם לך
דרך הקופה זה 16 ש"ח
פרטי זה גם יכול לעלות 850 לפגישה אחת.
פרטי זה גם יכול לעלות 850 לפגישה אחת.
חלום שלי
באותו הנושא: