12 תשובות
אני הולכת בעירום בדרך כלל
ממליצה
ממליצה
עדיקה נייק רנואר ברשקה אמריקן איגל
יש לי בגדים, כן, הטווח מחירים כזה בין 250-1000 שקלים לכל פריט.
טומי הילפיגר, גוצ'י ועוד.
טומי הילפיגר, גוצ'י ועוד.
יש לי מספיק בגדים בוא נגיד ככה :)
לא בן אדם של מכירים גבוהים, לא חושבת שמותג יעשה אותי שמחה או מקובלת או לא יודעת מה. גם לא רוצה . חומריות זה לא משהו שצריך להוביל בחיים.
רוב הדברים שלי בארון זה נייק או שיין או אמריקן איגל ולא מותגים וכאלה .
טווח מכירים 50-500 ככה.
חייה תחיים
לא בן אדם של מכירים גבוהים, לא חושבת שמותג יעשה אותי שמחה או מקובלת או לא יודעת מה. גם לא רוצה . חומריות זה לא משהו שצריך להוביל בחיים.
רוב הדברים שלי בארון זה נייק או שיין או אמריקן איגל ולא מותגים וכאלה .
טווח מכירים 50-500 ככה.
חייה תחיים
יש לי ממש קצת בגדים כי אני לא יוצאת מהבית או מהחדר. פיס אאוט.
אנונימית
אין לי הרבה בגדים כרגע כולם בני שנים. אני מתכוונת להזמין משיין ואלי אקספרס כי זול שמה. לא משלמת יותר מ50 שקל לפריט אלא אם ממש אהבתי אותו.
יש לי דיי הרבה
בין 30-300 כזה הרוב בסביבות השבעים שישים
בין 30-300 כזה הרוב בסביבות השבעים שישים
קינקרבל
את חמודה
אבל אם היה לך גוצי היית יודעת שפריט שלהם עולה הרבה יותר מ 1000 שקל:)
את חמודה
אבל אם היה לך גוצי היית יודעת שפריט שלהם עולה הרבה יותר מ 1000 שקל:)
אנונימית
מתוקית, בטח שיש, עובדה שיש לי(:
קניתי באאוטלטים בחו"ל של החברות היוקרתיות האלו.
קניתי באאוטלטים בחו"ל של החברות היוקרתיות האלו.
אפילו נעליים של מייקל קורס ב600 שקלים!
אז כן, באאוטלטים בחו"ל זה יוצא במחירים מעולים, והמקורי כמובן, ממש מהחנות של המותג עצמו.
אין דבר כזה בארץ לכן את לא מכירה(:
אין דבר כזה בארץ לכן את לא מכירה(:
הרבה
זארה עדיקה מנגו כאלה
זארה עדיקה מנגו כאלה
אנונימית
באותו הנושא: