4 תשובות
תאו
אחלה של אפליקציה
אחלה של אפליקציה
אפליקציית נוהג ממש טובה. ולפי מה שאני יודעת היא לא בכסף...
נוהג זה חינם..
לא יודעת בת כמה את, אבל אני ממש ממליצה על תיאוריה דרך משרד החינוך
באותו הנושא: