התחברות הרשמה

אנשים שעשו תיאוריה-אני צריכה אפליקציה או אתר בחינם ללמוד מהם כדי לגשת

מאיפה הכי טוב ללמוד? ניסיתי את אפליקצית נוהג אבל זה בכסף
8 באוקטובר 2020, 19:33
תיאוריהתיאוריה לנהיגהרשיון נהיגהלימוד תיאוריה    
4 תשובות
תאו
אחלה של אפליקציה
R
Rismfm
אפליקציית נוהג ממש טובה. ולפי מה שאני יודעת היא לא בכסף...
D
Debbie Sama
נוהג זה חינם..
מ
משועממת-_-
לא יודעת בת כמה את, אבל אני ממש ממליצה על תיאוריה דרך משרד החינוך
מ
משועממת-_-
באותו הנושא:
אני לא מבין בכלל אנשים שהולכים לקורס תיאוריה..תיאוריה זה תירגול והיגיון מי מסכים/מסכימה איתי?
אנשים שעשו פה תאוריה כנסו..
כאלה שעשו היום תיאוריה?
אנשים שעשו מבחן תאוריה....
לאנשים שעשו תיאוריה השאלות שיש באתרים ובאפליקציות הם אותם השאלות כמו שיש בתיאוריה?
אנשים שעשו תיאוריה
אנשים שעשו תיאוריה ביום ראשון שעבר דרך בית ספר...
אנשים שעשו תאוריה - כמה טעויות היו לכם?
אנשים שעשו תיאוריה
שאלה לאנשים שעשו תיאוריה
אנשים שעשו תיאוריה, יש לכם אפליקציות ללמוד בהן ושיועילו לי?