6 תשובות
הי, רק תהיי רגועה, היא כבר יודעת לשאול את השאלות הנכונות כדי לעזור לך, תהיי את ותביני ששום דבר רע לא יצא מיזה, אז למה להיות לחוצה?
הכל טוב תהי רגועה, היא תנסה לעזור לך.
בדרך כלל שואלים אותך שאלות ומנסים לעזור, גם אולי תיתן לך כלים לעבור את זה, שיהיה לך בהצלחה ורפואה שלמה
שואל השאלה:
לול עברתי את זה כבר היה סבבה(:
אנונימית
היי תרגעי תנשמי הכל ותספרי לה כל מה שעל הלב שלך זה רק יעזור לך יותר וזה יוריד לך אבן ענקית מהלב
טוב מאוד. שמחה שזה עבר לך