9 תשובות
לא נשקלים אחרי אוכל ובכללי במשך היום נשקלים רק בבוקר אחרי פיפי וכל זה
אנונימית
כאילו לפני שאוכלים או שותים בבוקר
אנונימית
לא נשקלים אחרי אוכל או שתייה. אם את תשתי הרבה מים את יכולה לראות אפילו עלייה של קילו ובעצם למים אין בכלל קלוריות. ככה שזה משקל של נוזלים.
עדיף להשקל בבוקר שאת קמה
ופעם בשבוע ככה תראי תוצאות
את לא אמורה להישקל בכלל במהלך היום או כל יום, רק בבוקר לפני הארוחה פעם בשבוע.
זה הגיוני שאם תכניסי אוכל לגוף את תשקלי יותר, באותה מידה היית מחזיקה את הטלפון ביד והיית רואה שאת שוקלת יותר.
שואל השאלה:
אבל אכלתי לפני שעה ולא הייתי עם טלפון ביד
אנונימית
^ אין קשר, לוקח לגוף זמן לעכל והוציא. כמו שכתבתי, אפילו אם תשתי מים את תראי עלייה וזאת בעצם עלייה של נוזלים שתרד בסוף. אם תביני את זה את לא תהיי אובססיבית כל כך. כי אין סיבה.
לא קשור, האוכל הזה עדיין אצלך בגוף, הוא עדיין לא התפרק. עיכול לוקח כמה שעות טובות.
אין הבדל בין אם לעסת ובלעת את הפיתה לבין אם הייתה מחזיקה אותה ביד. המשקל של הפיתה זה אותו משקל ועד שהגוף לא מפרק ומעכל את האוכל זה רק הגיוני שתשקלי יותר ממה ששקלת לפני.
ושוב, אין לך מה לשקול את עצמך במהלך היום. זה מיותר
לאוכל לוקח זמן להתעכל. לא יעזור לך להישקל לפני ואחרי. זה לא עובד ככה...