20 תשובות
שואל השאלה:
ברור שכן
יש ערים יותר טובות
אנונימית
לא..
שואל השאלה:
בכלל הייתם בראש העין?
לא הייתי שם אז לא יודעת
אנונימית
חחח העיר שלי
לא
כם אני גרה שם
אנונימית
שואל השאלה:
חח ח ח חח את.ה בגוונים או יובל
חמדש
אבל הותיקה
שואל השאלה:
לא הוותיקה נוראית. רק נווה אפק.
וואי האמת שנווה אפק מהממת היא כמו הותיקה רק עם חילונים חחח
שואל השאלה:
לאלא בוותיקה יש יותר מדי בתים מתפרקים אני לא אוהבת את זה. גם מלא ערסים לול
חחחחחחחח דווקא זה אווירה כל הבתים הישנים בשבתות בעיקר והבניינים החדשים הורסים וכן יש פול ערסים
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את ההפגנות בנווה אפק. זה ככ מציק סעמק.
נכון זה ממש מעצבן
שואל השאלה:
חבו גרים בעיר מסריחה שאני לא ישנה בגלל הפגנות יאמי
לא זה, ולא זה
שואל השאלה:
איזה יופי