12 תשובות
בנות
לדעתי בנות החיים שלנו יותר קשים אז אנחנו צריכות יותר יחס
די עם השאלות האלו
זה אינדיבידואלי
שני המינים?
מה הקשר למין ?
יש בנים שזקוקים ליותר תשומת לב , ויש בנות שזקוקות יותר לתשומת לב.
אני ספציפית לא.
אנונימית
בנים כי בנות בסהכ מקבלות מחזור וזה לא כזה רציני ולעומת זאת בנים סובלים הרבה יותר
אנונימי
בחור אמיץ^
לשאלה, בנות
אי אפשר להגיד מי יותר . עיקרונית , בנות יותר רוצות צומי ויחס . אבל יש גם בנים שירצו .
בנות.
כולנו, מה זה שלנו יותר קשים?
החיים של הגברים לא קשים?