12 תשובות
בנות
לדעתי בנות החיים שלנו יותר קשים אז אנחנו צריכות יותר יחס
די עם השאלות האלו
זה אינדיבידואלי
זה אינדיבידואלי
שני המינים?
בנים
מה הקשר למין ?
יש בנים שזקוקים ליותר תשומת לב , ויש בנות שזקוקות יותר לתשומת לב.
אני ספציפית לא.
יש בנים שזקוקים ליותר תשומת לב , ויש בנות שזקוקות יותר לתשומת לב.
אני ספציפית לא.
אנונימית
בנים ובנות כאחד
בנים כי בנות בסהכ מקבלות מחזור וזה לא כזה רציני ולעומת זאת בנים סובלים הרבה יותר
אנונימי
בחור אמיץ^
לשאלה, בנות
לשאלה, בנות
אי אפשר להגיד מי יותר . עיקרונית , בנות יותר רוצות צומי ויחס . אבל יש גם בנים שירצו .
בנות.
כולנו, מה זה שלנו יותר קשים?
החיים של הגברים לא קשים?
החיים של הגברים לא קשים?
באותו הנושא: