4 תשובות
גם לי זה ככה. גם השעות שינה נדפקו אז אני קמה פחות רעבה ובקושי יש לי חשק לאכול . יכולה להסתדר הרבה שעות בלי אוכל . זה מוזר
גם לי זה ככה הרבה פעמים אין חשק לאכול זה בסדר אבל יש מצב שאת בדיכאון קרה משהו ?
שואל השאלה:
כן לרוב אני חסרת מצב רוח, יכול להיות שזה בגלל זה....
כן לרוב אני חסרת מצב רוח, יכול להיות שזה בגלל זה....
אנונימית
תראי יפה שלי, ברגע שיש לך הפרעה עם האכילה- כדאי לטפל בזה עם מומחה בתחום.
כמו; דיאטנית או פסיכולוג.
מכאן מתפתחות הפרעות אכילה, עצם העובדה שאין לך תאבון והחשק לאוכל יורד, זה יכול לפתח לך המון בעיות בבריאות.
אני ממליצה לך לפנות לגורם רפואי ולבקש הכוונה/ייעוץ רפואי מה אפשר לעשות בנידון.
אני משערת לעצמי שאת עוברת תקופה לא הכי טובה, או שינוי בחיים..
ולכן, התאבון יורד.
אל תכריחי את עצמך לאכול, לא בכוח כדי שזה לא יגיע להקאות.
כי לצאת מהקאות נורא קשה (מנסיון).
אני מקווה שתפני לגורם רפואי כדי לטפל בזה. ❤
כמו; דיאטנית או פסיכולוג.
מכאן מתפתחות הפרעות אכילה, עצם העובדה שאין לך תאבון והחשק לאוכל יורד, זה יכול לפתח לך המון בעיות בבריאות.
אני ממליצה לך לפנות לגורם רפואי ולבקש הכוונה/ייעוץ רפואי מה אפשר לעשות בנידון.
אני משערת לעצמי שאת עוברת תקופה לא הכי טובה, או שינוי בחיים..
ולכן, התאבון יורד.
אל תכריחי את עצמך לאכול, לא בכוח כדי שזה לא יגיע להקאות.
כי לצאת מהקאות נורא קשה (מנסיון).
אני מקווה שתפני לגורם רפואי כדי לטפל בזה. ❤
באותו הנושא: