5 תשובות
גם אני לא הבנתי זה סוף פתוח
תכלס אני ראיתי את העונה בגלל איתמר אבל גם אני לא הבנתי זה סוף פתוח
לפי מה שאני הבנתי הם יצקו את זה לזהב בשביל שאף אחד לא יחשוד והתחלקו בינהם ולגבי השאלה השנייה פשוט לא אמרו
אני בכלל הייתי ממש מופתעת שאבא שלה גם חלק מזה
שואל השאלה:
ומה ברוריה עשתה עם החשבונות? אמרו שהיא עשתה איתם משהו ולא הבנתי באיזה חשבונות מדובר בכלל
בחשבונות של התלמידים כנארה היא טשטשה עקבות ונראלי לקחה או שינתה דברים בתיקים האישים
אבל לא בטוחה