התחברות
הרשמה
מה תורם אם כותבים את רעיונות מרכזיים לטקסט?
בבקשה מהר
8 באוקטובר 2020, 10:05
לשון עברית
סיכומים
כתיבה
שיעורי בית
טקסט
2 תשובות
להבין על מה הוא מדבר
X
XML IE
גוגל - "לזהות סוגיה שמוחבאת מאחרי דוגמות, דעות, עובדות, אירועים ומידע נוסף המופיעים בקטע."
ב
בת אדם רנדומלית
באותו הנושא:
רק אותי זה מעצבן שאנשים כותבים "עלייך" בתור כוונה לזכר?
למה המאבטחים ברכבת או בתחנה המרכזית נותנים קודם לחיליים לעבור, אפילו שיש תור?
כותבים (טורי או תורי)
בנות, מה הייתן חושבות על מישהו שכותב "אינעל היטלר" בתור שיט/לעזאזל וכה בתור ביטוי?
למה כולם פה כותבים שאלה בתור אנונימי/ת?
למצוא רעיון מרכזי ממשפט - איך מוצאים רעיון מרכזי/משפט מפתח בכל פסקה בטקסטים?
במאמר\בטקסט, כששואלים אותי מהי טענתו המרכזית של הכותב האם הכוונה היא לדעתו?
יש עכשיו הרבה אנשים בתחנה מרכזית בירושלים ויש תורים ארוכים לאוטובוסים?
איך כותבים באנגלית אני יכולה? בתור עובדה
איך כותבים תגובות בתור אנונימי?
פליז אני עכשיו כותבת ספר, כותבים 'טור' או 'תור' או שאפשר גם וגם?