19 תשובות
שואל השאלה:
הוא מזלזל בכל מילה שיוצאת לי מפה, חוץ מזה שהוא פשוט פוזה אחת גדולה ובעיניו אני קטנה כמו גרגיר אבק.
אנונימית
תקשיבי לא מתמכרים לאלכוהול מבירה... יש בזה ממש קצת אלכוהול ובגיל שלו זה הגיוני שהוא רוצה לנסות לשתות קצת. אין לך ממה להילחץ
שואל השאלה:
בקרוב 14
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי ממה להילחץ כי הוא מהטיפוסים שמתמכרים
אנונימית
אין מישהו שיכול לדבר איתו? חוץ ממך מישהו מבוגר שהוא מעריך וקרוב אליו
אני בטןחה שיהיה בסדר אל תדאגי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי תחושה שכל אחד שאני אפנה אליו יבוא ויגיד לי "הכל בסדר". או שפשוט יפנה לאמא שלי, והרגע סיפרתי גם מה היא עשתה.
אנונימית
אם הוא בהשגחה של אחד ההורים שלך זה לא אומר שזה בסדר אבל זה יותר כדאי מאשר שהוא ייצא לרחוב וישתה.
בתור מישהי בת 16 ששותה בחגים ואני באה ממשפחה רוסית (אצלנו שותים הרבה) אז אני חושבת שזה הגיוני שבגיל 16 הוא ירצה לשתות.
השאלה היא אם זה חד פעמי והוא רק טועם או שקרה משהו שהוא ירצה לשתות בגללו?
אה אם הוא מהטיפוסים שמתמכרים ואמא שלך מרשה לו לשתות פה הבעיה, אני חושבת שכדאי שתפני למישהו חיצוני שידבר איתו או עם אמא, הוא כנראה לא מבין את ההשלכות של שתייה ונהנה מהרגע, את לא תוכלי לעשות לבד משהו כי אני יודעת איך זה, תאמיני לי, את פשוט צריכה לפנות לעזרה חיצונית בשביל אח שלך, גם אם הוא ישנא אותך...
שואל השאלה:
הוא פשוט לא מרוצה מכלום.
הוא הומופוב, הוא מפונק, הוא כפוי טובה שרק דורש עוד לא משנה כמה נותנים לו, הוא מדבר לכולם כמו אל חרא, מרביץ ויש לו התקפי זעם, הוא מרביץ גם לדלתות, לשולחן, למחשב!
אולי זה נשמע לכם כמו נער מתבגר רגיל אבל לחיות עם מישהו כזה שכל הזמן גונב לך, מקלל אותך וקורע לך את הצורה זה ממש סיוט. אז מילא שאני אסבול אבל אני לא רוצה לראות את אח שלי הופך סופית להיות כמו בן נוער ממוצע.
אנונימית
הכל טוב זה הגיל שמתחילים לשתות בשביל הפוזה וכן יהיה לו ימים של סטלה וזה אבל זה לא שהוא יהיה נרקומן עכשיו זה פשוט הוא רואה אצ חברים שלו שותים והוא רוצה גם והוא כנראה שלא יגיד לא
סליחה שאני משתמשת בזה אבל הוא נשמע ממש חרא.
קרה משהו שהוא מתנהג ככה או שזה פשוט ככה?
את צריכה לפנות לעזרה חיצונית כמו שאמרתי..
שואל השאלה:
הוא פשוט לא מרוצה מהחיים שלו. זה גם כנראה קשור בקנאה אליי כי אני תמיד ידעתי לשמור את הכסף שלי ולהצליח לחסוך ולהגיע להישגים בלימודים, כל פעם שאני מצליחה במשהו הוא פשוט דואג להקטין אותי.
אנונימית
כולה שתה מה זה כל הסרט הזה
אנונימית
אולי דברי עם אבא שלך?
את יורדת לו על החיים אבל חס וחלילה שלא ישתה בירה.

כל מה שאמרת נשמע כמו נער מתבגר טיפוסי שעושה שטויות, זה אח שלך אז מותר לך לשפוט אבל זה לא בריא.

בכללי בירה סבבה לשתות, כל עוד גם שותה פעם ב ולא כשקורה משהו (ריבים וכו) זה לרוב לא גורר להתמכרות
אנונימי
^היא אמרה שזה פוגע גם בה, אז היא צריכה לפנות לעזרה, אם הוא גונב לה דברים ומקלל אותה ופוגע פיזית היא צקיכה לפנות לעזרה ולא משנה באיזה גיל הוא..
כל עוד הוא שותה תחת השגחה ולא בצורה מופרזת. אין עם זה בעייה. הבעייה מתחילה כאשר יש שתייה מופרזרת. בירה זה בקושי אלכוהול.
דברי איתו
אנונימי