6 תשובות
אני לא מסכים עם המשפט.
לא חושב שמי שלא אוהב את עצמו הוא אדם עצוב.
הממ יותר בכיוון של אדם בודד כי כל עוד הוא לא אוהב את עצו הולך יכול לקבל אהבה מאחרים
לא בנאדם עצוב הוא פשוט עוד לא למד לאהוב ולהעריך את עצמו
לא מסכימה אם המשפט אבל אם את לא אוהבת את עצמך תהיי עסוקה המון בהתעסקויות סביב זה ..
אין מה לא לאהוב בעצמנו אם אנחנו נתמקד בטוב שבנו ונמשיך לשאוף לטוב.
לא
אני למשל אוהבת את עצמי
אבל אני אישית בן אדם עצוב
ממש מסכים עם המשפט אם לא תאהב את עצמך מי יאהב אותך
וכן מי שלא אוהב את עצמו הוא יכול להגיע לעצבות בצורה יותר קלה מאשר מי שכן אוהב את עצמו הוא בהרבה פחות יהיה לו סיכוי להיות עצוב