6 תשובות
פשוט אל תסתכלי לשם הרבה זה טבעי
אין כל כך מה לעשות זה הגיוני שלמחזור יש ריח דוחה...
מה שאת יכולה לעשות זה פשוט לקנות סבון אינטימה ולהשים שם את הסבון הזה
יש סבונים שמתאים לאזור הזה תנסי אולי יהיה ריח יותר טוב שם(:
זה דם אל תצפי שיהיה לו ריח טוב, אין מה לעשות
למחזור יש ריח. כן בהתחלה לא נעים, קשה להתרגל. ייתכן ולמחזור חזק יש ריח יותר חזק. מה שיכול לעזור זה שתייה. ליטר וחצי- 2 ליטר מים, זה מדלל את המחזור, אפשר לראות את זה גם בשתן. מעבר לזה אולי כדאי לפנות לפורום רפואי ולשאול. זהירות עם רחצת יתר וכל מיני סבונים לרחצה הגיינית פנימית כי הם הורסים את החומציות של המקום, כלומר גם את החיידקים הטובים וזה מאד לא מומלץ. תכלס מומלץ את האזור לשטוף פעם פעמיים ביום במקלחת בסבון רגיל.
באותו הנושא: