התחברות
הרשמה
פתחתי דמסקורד אבל לא הבנתי כלום, אתם יכולים להסביר לי?
7 באוקטובר 2020, 21:55
הסברים
מה זה
דיסקורד
תשובה אחת
שואל השאלה:
דיסקורד
אנונימית
באותו הנושא:
היי, חדשה פה (הרגע פתחתי..) יש לכם טיפים? לא בדיוק הבנתי איך צריך להתנהל...
פתחתי כמה פעמים קבוצה אם אמא של האקס היא לא ענתה היא יצאה משם הבנתי ממנו שהיא כעסה על הקבוצה
פתחתי לעצמי את החור הישן שהיה לי באוזן, הגיוני שלא קרה לי כלום?
אני בבייביסיטר, הם השאירו לי מלא חטיפים סגורים, לא פתחתי כלום כי לא נעים לי.
פליז תענוו הרגע פתחתי סטיפס ולא הבנתי מה שה הפרח הזה שמקבלים על תגובות שכותבים????
אני באמת לא מבינה כלום בטלגרם.... הרגע פתחתי ואני לא יודעת כלום....
פתחתי אינסטגרם ולא הבנתי..יש לי אנשים שרשומים כ"נעקבים" זה אומר שהם עקבו אחריי?ואם לא אז איך יודעים מי עקב או עוקב?
היי אני חדשה ולא הבנתי פה שום דבר פתחתי את המשתמש הרגע ואין לי מושג איך עונים על שאלות מישהוו יכול לעזור לי?
רק פתחתי היום סטיפס ואני לא ממש הבנתי מה זה לנעוץ שאלה? מה זה הפרחים האלה?
אני מהצפון ופתחתי חדשות כי הבנתי פה בסטיפס שיש משהו בצפון, לא הבנתי במה מדובר וגם בחמל אין כלום.
פתחתי נטפליקס ואני רוצה להוסיף שני חברים שלי גם לנטפליקס שלי(הם קמצנים) ולא הבנתי איך אני עושה את זה?