9 תשובות
אולי היא לא ממש רוצה שתלך ורוצה שתשאר
ניראלי כדאי לבדווא איתך שאתה בטוח רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בטוח כבר משנה שעברה למרות שתאמת מאז שזה ניהיה כנראה בטוח אז אני כבר מפחד כזה מהכל פשוט
אנונימי
שואל השאלה:
אם היא לא רוצה שאני ילך אז למה היא הסכימה לי בלי פחד רק אמרתי לאבא שלי שידבר איתה והוא דיבר איתה והם הסכימו
אנונימי
אממ אמא ואבא שלי רוצים שהאחים שלי ואני נלך לפנימייה עם לא נתנהג יפה
אבל יש לי שאלה... אני בכיתה ו ובשיא הרצינות מה יש בפנימייה ? אפשר אולי לדבר בפרטי
לא מכירה את הנושא , היחסים והמצב אצלכם.
ולכן יכולה רק לשער, לנחש.
יש הרגשה שאמא שלך מיהרה מדי להסכים, וכעת היא מתחרטת. היא רוצה שתשאר.
והאמת, אם תלמדו להסתדר טוב, ולחיות בשלום ובאהבה - זה הכי טוב. הכי טוב עבורך לגור בבית עם ההורים.
אלא אם כן יש משהו נורא מצידם, שאז עדיף לך להתרחק.
אולי תנסה , ותעשו תקופת מבחן , שאחריה- תחליט סופית לכאן או לכאן, וגם תהייה שלם עם עצמך.
אולי ההורים הסכימו מהר אז, כי היית כועס המון, מנותק מהם, אולי הרגישו שאין להם מה לעשות יותר, והתיאשו?
כל אחד מכם, אחראי על יצירת קשר טוב.
גם הם, וגם אתה . אם כל אחד מכם ישתדל , אולי זה יהיה לטובה שתשאר בבית.
כי בכל זאת פנימיה זה לא בית, ויש בפנימיה גם בעיות.
כלומר , יש מקרים שאין ברירה , אך זה לא אידיאלי.
חשוב לילד, או נער, להיות עם ההורים .(כמובן אם אין אלימות).
מה שתבחר - מאחלת לך המון הצלחה וטוב.
שואל השאלה:
צודקת נראה לי הפ התייאשו ממני כבר כי שנה שעברה הייתי בסיכון להשאר כיתה ועשו להם מלא שיחות ולא היה להם כוח כבר וגם לפעמים יש לי מלא בעיות עצבים אז זה גם משהו ואני הולך לפנימייה שהיא לא של רווחה למרות שבכל פנימייה יש אנשים לא טובים
אנונימי
שואל השאלה:
פרינגלס המלכה
איתי כאילו בפרטי?
אנונימי