התחברות הרשמה

שווה לנסות להירשם לכפר הירוק ?

שנה הבאה , י"א .
אני לא מכירה שם אף אחד אבל שמעתי שזה בית ספר טוב..
ושגם הפנימייה אחלה
7 באוקטובר 2020, 19:55
הכפר הירוקכפרי נוערתיכון    
2 תשובות
תאמת זה תלוי אם טוב לך איפה שאת לומדת עכשיו.
אם לא אז כן למה לא..
נ
נְקֵבָה
תנסי
את צריכה להיות צבועה וצפונית כדי להשתלב שם
p
pinkpink
באותו הנושא:
מה צריך להביא למבחן לכפר הירוק?
השנה אני עולה לכיתה י' ואני רוצה להירשם לכפר הירוק זה לא מאוחר מידי?
בחיים לא אכלתי פלפל ירוק חריף או אדום (ככה חי) שווה לנסות?
איך בכפר הירוק שווה או לא שווה
שנה הבאה אני רוצה לנסות להתקבל לפנימייה של הכפר הירוק
מה עדיף, ללמוד בפנימיה של הכפר הירוק או בפנימיה של כפר ביכורים?
ההיתי רוצה לעבור לכפר הירוק לפנימיה
אנשים שעוברים לכפר הירוק בשנה הבאה? :)
אפשר לעבור באמצע שנה לכפר הירוק?
אפשר להתקבל לכפר הירוק (לפנימייה) בתחילת יא??
נראה לכם שלילד עם ממוצע 70 ומשהו יש סיכוי להתקבל לכפר הירוק?