8 תשובות
כן בצו ראשון אני חושבת
שואל השאלה:
למה?
אם אני לא רוצה יכריחו אותי?
זה פשוט חוסר פרטיות ודוחה
למה?
אם אני לא רוצה יכריחו אותי?
זה פשוט חוסר פרטיות ודוחה
אנונימית
את נשארת עם תחתונים וחזיה וזה מול רופאה וזה כמה דקות לא נורא
מה זאת אומרת? פשוט להוריד בגדים סתם ככה?
אולי את מתכוונת לבדיקה שיש?
אולי את מתכוונת לבדיקה שיש?
אנונימית
בצו הראשון אצל הרופאה
זה לחמש דקות ואת יכולה להיות עם גוזייה ומכנסון
כולם עוברים את זה
זה לחמש דקות ואת יכולה להיות עם גוזייה ומכנסון
כולם עוברים את זה
כן, אין מה לעשות זו בדיקה רפואית. אפשר להשאר בטופ ספורט ובטייץ קצר אם את מרגישה לא בנוח.
אז ככה.
בצו ראשון הבנות נשארות עם חזייה ותחתונים, אולי יהיה אפשר להבדק עם שורט קצר, לא בטוח.
לבנין בודקים את האשכים, אז הם נשארים בלי תחתונים, אז זה רק לבדיקה.
בצהל, שאת כבר בבסיס, המקלחות זה כולן יחד...
זהו בעיקרון
בצו ראשון הבנות נשארות עם חזייה ותחתונים, אולי יהיה אפשר להבדק עם שורט קצר, לא בטוח.
לבנין בודקים את האשכים, אז הם נשארים בלי תחתונים, אז זה רק לבדיקה.
בצהל, שאת כבר בבסיס, המקלחות זה כולן יחד...
זהו בעיקרון
כן . הבנות נישארים עם תחתונים וחזיה, בנים מורידים הכל כולל תחתונים זה לבדיקות רפואיות לקביעת פרופיל.