3 תשובות
ביאס קאי וורקר באהקיון
ביאס באקהיון(דרך אגב גם אולט)ווארק קאי
הביאס שלי הוא צ'אניול והווקר (ככה כותבים את זה?) שלי הוא באקהיון.