4 תשובות
כן ממש
כן אבל של קינדר יותר
אימאלה הייתי אוכלת את זה כל הזמן כשהייתי קטנה (לא אכלתי את זה נראלי כבר 5 שנים לפחות אז אני לא זוכרת איזה הכי טעים) אבל אני רק זוכרת שזה ממש טעים
מאוד ויש כזה עם כמו פתיתי אורז בפנים או עדשים או סוכריות קופצות אם זנ עדיין קיים