3 תשובות
מתמטיקה
אבל לכל אחד זה משתנה יש כאלה שקשה להם אנגלית, חש כאלה שמתמטיקה ויש כאלה שעברית
אני ניגשתי במועד ספטמבר , עוד שבוע ציון . למדתי בעזרת הקפמוס של המדינה שבאמת לעילא ולעילא. אני סבור שהציון יהיה נמוך ממה שאני מצפה , היות ובשפה האנגלית אינני שולט היטב . אך במתמטיקה ועיברית אני טוב מאוד .
לסיכומו של דבר , כל אדם באשר הוא אדם , דהיינו , מה שלך קל לאחר קשה ולהיפך .
המשך חול המועד סוכות שמח (: