6 תשובות
מזעזע בעניי, שוטרים אמורים לשמור על האזרחים ולא להפך אבל זה לא חדש שבמדינת ישראל יש חלק של שוטרים שמתנהגים באלימות.
לא דיברתי על כל היהודים. רק על חרדים
^ מה הקשר למה זה נראה לך הגיוני לאחל לחרדים ששוטרים יתנהגו אליהם באלימות?(לא שזה לא קורה)
^ הם חיים על חשבוננו ומשתלטים לנו על הארץ
גועל נפש אחד גדול
שיעזבו אותנו ויעברו לדוסים
באותו הנושא: