13 תשובות
בינתיים את יכולה לעשות שעווה יקח לשיער יותר זמן לצמוח
שואל השאלה:
אני יודעת
אמרתי כדי להסביר עד כמה הצמיחה מהירה
אנונימית
תזכרי שאת יפה כמו שאת וזה לא משנה מה שאחרים חושבים. אם את עדיין לא מרגישה בנוח שתדעי שגם ככה אף אחד לא רואה אף אחד. כולם בבית
עם את מגלחת כל יום אז מין הסתם שזה יצמח יותר מהר מהרגיל. עם את לא הולכת לשום מקום ואת בבית אז אל תגךחי לא יקרה כלום.
המלצה את תגלחי בתדירות גובה .
כדי להרגיש טוב עם עצמך אני ממליצה לך להוריד בנתיים בשעווה ( זה מוריד מהשורש ויותר יעיל מגילוח ) עד שהכל יפתח ותוכלי להתחיל את הטיפול של הלייזר.
שואל השאלה:
זה מפריע לי אישית לביטחון של עצמי
אנונימית
בנתיים תורידי השעווה גם לי יש צמיחה מאוד מהירה (מגלחת בערב בצהריים אפשר להרגיש קוצים) ועם שעווה לוקח מלא זמן לצמוח

ובכללי אל תגלחי את הידיים אני גילחתי פעם אחת או פעמיים והתחרטתי
אני כבר לא מורידה שערות בידיים רק ברגליים שחי וזה
ואני מרגישה הרבה יותר טוב
הפסקתי לחשוב על מה שאחרים יגידו/יחשבו ועשיתי מה שטוב לי
לי יש שיער בכל הגוף והפנים והוא גם בצבע שחור בולט
אני עושה 3 שנים הברות שיער בלייזר וזה לא עוזר
אני עכשיו הולכת לעשות בדיקות דם ואולטרסן לבדוק שזה לא בעיה הורמולנית או שחלות פוליסטיות
אנונימית
^ לא מגלחים שיער בפנים לבד זה יגרום לך לפצעים בפנים מניסיון
אנונימית
גם אני נראת כמו גבר וזה גורם לי לביטחון עצמי נמוך
אנונימית
שואל השאלה:
זה בעיה הורמונלית אצלי...
ושעווה גם גודל לי מהר...
אנונימית
תחפשי מישהי פרטית שפתוחה גם בתקופת הקורונה ועושה לייזר או שתעשי שעווה זה עדיין גדל פחות מהר מגילוח
תרמת שאני לא ככ מבינה בזה אבל הכל זה שיער ויש אתזה לכולם וגם עכשיו סגר אז אפחד במילא לא יראה אותך ואם ירכו אותך אז גם עוד מעט יתחיל להיות קריר בנתיים עד שיפתחו המקומות תעשי שעווה זה יותר טוב מגילוח