8 תשובות
לא,
תודה לאל
לא, בלי עין הרע
כן וזה היה הדבר הכי מלחיץ שעברתי
אנונימית
כן,
בעלה של אמא שלי תקף אותו זה היה בלילה - הוא שמע רעשים מבחוץ ויש לנו קיר שלם שהוא רק חלון והוא ישן בסלון אז הוא ראה את הפורץ או שהיו שניים לא זוכר בדיוק. הפורץ נכנס ואז הוא פשוט התחיל לתקוף אותו, והפורץ ברח.

זה היה כשטסתי בכלל ומסתבר שניסו לפרוץ אלינו כמה פעמים וגיליתי את זה אחרי שנתיים :|
לפני מלא שנים, לפני שנולדתי
סבתא רבתא שלי הרביצה לגנב עם מטאטא והוא ברח...
זה הצחיק אותי, סליחה^