5 תשובות
כן
שנתיים :/ אם אצליח
הלוואי ואני ירדם...
למה רק שנה? זה קצת
אני ער לפחות כמה שנים טובות :)
זה מסביר למה נדפקו לי השעות שינה
אני ער לפחות כמה שנים טובות :)
זה מסביר למה נדפקו לי השעות שינה
שעות שינה בפח
אנונימית
באותו הנושא: