5 תשובות
אחלה טלפון
לפי דעתי הוא הכי טוב מכל האייפונים
אנונימית
ממש טוב, יש לי אותו כרגע הוא מצויין.
נחמד, אבל אני עדיין מעדיפה אנדרואיד.
טלפון סבבה,טיפה ישן עדיף משהו מחודש יותר באותו מחיר.
באותו הנושא: