3 תשובות
אוי אוי כן זה נורא
עשו לבנאדם הפגנה מתחת לבית ומישל ודניס לקחו ממנו את הכלב ושמו אותו בעמותה ועכשיו הוא יתחיל שיקום
שואל השאלה:
ומה הולכים לעשות לבנאדם? אני ממש מקווה שהמשטרה לא תשתוק על זה ותתחיל לעשות משהו בנוגע לחוק
ומה הולכים לעשות לבנאדם? אני ממש מקווה שהמשטרה לא תשתוק על זה ותתחיל לעשות משהו בנוגע לחוק
אנונימית
באותו הנושא: