3 תשובות
אוי אוי כן זה נורא
עשו לבנאדם הפגנה מתחת לבית ומישל ודניס לקחו ממנו את הכלב ושמו אותו בעמותה ועכשיו הוא יתחיל שיקום
שואל השאלה:
ומה הולכים לעשות לבנאדם? אני ממש מקווה שהמשטרה לא תשתוק על זה ותתחיל לעשות משהו בנוגע לחוק
אנונימית