3 תשובות
זה כל אחת ומה שהיא אוהבת בגבר אני אישית מעדיפה כמה שיותר גבוה זה יותר טוב
כשאני אומרת 1.80+ אני מתכוונת ל1.80-1.85
שואל השאלה:
אז למי שמעדיפה שתענה
אז למי שמעדיפה שתענה
אנונימי
באותו הנושא: