9 תשובות
דראקו והארי
כן. נסו להכחיש את המתח המיני
כן. נסו להכחיש את המתח המיני
אנונימית
הארי ודראקו... אמלה הסצנה שמחקו עושה לי כואב בלב
אף אחד.. פעם כשהייתי קטן שיפפתי הארי וסנייפ אבל התבגרתי
אם תסתכלי על התמונה והשם שלי תביני לבד (:
דראפל: השיפ של דראקו ותפוח
השיפ הכי טוב שקיים!!
השיפ הכי טוב שקיים!!
סניילי
שואל השאלה:
וואו דראקו והרמיוני זה מדהים
כמעט כל שיפ עם הרמיוני זה מדהים
וואו דראקו והרמיוני זה מדהים
כמעט כל שיפ עם הרמיוני זה מדהים
דראקו ולונה. נגיד בסצנה האחרונה שחתכו לפני שהוא רץ אל הארי וזה יכלו לעשות שלונה תיתן לו יד ואז הוא יסתכל מוזר וילך .
אחרי זה נגיד אם לא היו חותכים את הסצנה אז בסוף היו מראים כזה את דראקו יושב בתוך הוגוורטס ואת לונה מתיישבת לידו והוא מסתכל עליה ומחייך .
וואי זה נשמע לי ממש מגניב רציני
אחרי זה נגיד אם לא היו חותכים את הסצנה אז בסוף היו מראים כזה את דראקו יושב בתוך הוגוורטס ואת לונה מתיישבת לידו והוא מסתכל עליה ומחייך .
וואי זה נשמע לי ממש מגניב רציני
רון והרמיוני, הארי וג'יני, דראקו ואסטוריה, נוויל ולונה ודראקו והארי (כולם כאן מקום ראשון כי אני לא יכולה להחליט)
באותו הנושא: