8 תשובות
אני תיכוניסטית ואני אצליח ללמוד ככה אם אני אשב ואלמד אין מה לעשות זה המציאות תעשי מה שאת יכןלה לא צריך כל דבר להפגין
כי אין אלטרנטיבה מספיק טובה, לכולם קשה אנחנו במצב חירום, עושים את הכי טוב שאפשר
שואל השאלה:
בטח שיש אלטרנטיבה יותר טובה, מה היה רע בקפסולות אפילו אם חצי מהשבוע נלמד בבצפר זה יהיה יותר מכלום, מספיק פגישה אחת של משרד החינוך כדי שיחשבו על פתרון אבל פשוט מזניחים אותנו
בטח שיש אלטרנטיבה יותר טובה, מה היה רע בקפסולות אפילו אם חצי מהשבוע נלמד בבצפר זה יהיה יותר מכלום, מספיק פגישה אחת של משרד החינוך כדי שיחשבו על פתרון אבל פשוט מזניחים אותנו
אנונימית
אני גם מאוד מתנגדת ללמידה בזום וזה קשה לי אבל אני חושבת שאין עכשיו אפשרות טוב אחרת כי אנחנו במצב שאף פעם לא התמודדו איתו בעבר וכדי לנסות להפיק כמה שיותר טוב מדרך הלמידה הזאת ולהסכל על הצדדים החיובים
ואיך בדיוק נלך בקפסולות לבית ספר כשיש סגר?
ואיך בדיוק נלך בקפסולות לבית ספר כשיש סגר?
אין מה לעשןת התחלואה עולה ממש מהתיכוניסטים תפתחי ספרים ותלמדי בזום זה אותו דבר ללמוד בזום מללמוד בכיתה אתם סתם אוהבים להתבכיין
כי יש סגר, וזה עדיין גורם להדבקה ובכל מקרה בהפסקה או אחרי ולפני הלימודים כולם ביחד והקפסולות מתערבבות, ניסו, זה לא עבד.
מסכימה עם זה שלא צריך להתבכיין על כל דבר, עם כמה שזה קשה, וזה קשה.
וגם, אין כל כך מה לעשות, הקפסולות לא עבדו טוב, והתחלואה עולה בקרב תלמידים.
וגם, אין כל כך מה לעשות, הקפסולות לא עבדו טוב, והתחלואה עולה בקרב תלמידים.
אנונימית
כרגע אין מה לעשות. להגיע לבית ספר זה פשוט לא ריאלי בגלל הקורונה. אפילו בקפסולות. זו עדיין חשיפה מטורפת.
הכי קל להגיד "מחאה", אבל מה בדיוק את/ה מצפה שיעשו? כרגע אין חלופה אחרת, צריך לקבל את המציאות
הכי קל להגיד "מחאה", אבל מה בדיוק את/ה מצפה שיעשו? כרגע אין חלופה אחרת, צריך לקבל את המציאות
אנונימית
באותו הנושא: