3 תשובות
כן זה בסדר, ככה זה בהתחלה. דילג לי שלושה חודשים אפילו כשהתחלתי.
את כנראה צריכה לקבל בזמן הקרוב..זה בסדר אין לך מה לדאוג בהתחלה זה אף פעם לא סדיר
3 חודשים אחרי שקיבלתי מחזור זה דילג לי 6 חודשים עד שזה חזר. והרופא אמר שזה בסדר. אז אני מאמינה שחודשיים זה גם בסדר.