4 תשובות
יש לך חבר/ה או אח/ות שיכולים לעזור?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אחים בכלל, וגם לא ככ חברות.. הכמה שהיו לי, נעלמו בגלל הקרנולה
לא נראה לי שיעבירו אותך לפנימיה בגלל בעיות חברתיות כי זה לא קשור לזה
שולחים לפנימיה רק בגלל בעיות בבית לפי מה שאני יודעת
מזכירה שאני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי זה שונה המשפחה שלי והרווחה בקשר צמוד יש כל שבוע פגישות עם הרווחה גם לי וגם לאמא שלי.. אוצי הם יכולים להעביר לפנימיה כי אין באיזור עוד בתי ספר שאני יכולה לעבור אליהם.. אז מבחינתם זה להעביר לפנימיה ולמצוא שם חברים וזה הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו.
באותו הנושא: