6 תשובות
בדיוק אני מדבר עם מישהו על זה
אתמול רצתי בטיילת ומרוב שהיה אנשים הייתי צריך להצטופף בין אנשים בשביל לעבור
מחר אני ארוץ בשעות הבוקר
אתמול רצתי בטיילת ומרוב שהיה אנשים הייתי צריך להצטופף בין אנשים בשביל לעבור
מחר אני ארוץ בשעות הבוקר
שואל השאלה:
רצת באיזה שעות בערך?
רצת באיזה שעות בערך?
אנונימית
7-9
שואל השאלה:
בטח בעשר כבר לא יהיו אנשים
אני מקווה
טוב תודה
בטח בעשר כבר לא יהיו אנשים
אני מקווה
טוב תודה
אנונימית
זה מוזר,לפני הסגר בקושי אנשים היו רצים והיה אפשר להשתמש במתקני כושר בלי בעיה
עכשיו הכל עמוס וצפוף
מאמין שזה עניין של שעות
עכשיו הכל עמוס וצפוף
מאמין שזה עניין של שעות
ב 10 בערך לא יהיו אנשים ,סוף סוף יש פה אנשים מאשדוד אני מתרגשת חחח
באותו הנושא: