10 תשובות
אולי ללכת לחדר ולסגור את הדלת?
אגב אם את צריכה לדבר אני פה :)
אגב אם את צריכה לדבר אני פה :)
אם את רוצה לכי למקום שאין בו אף אחד בשדות או ביער (אם יש לך ליד הבית) וגם המסיכה טיפה תסתיר, או שפשוט תגידי לאבא שלך שראית סרטון ממש עצוב על כלב שמת
אם את צריכה לפרוק אז אני פה :)
תכנסי לחדר ותבכי במיטה תעשי את עצמך ישנה ותבכי מתחת לשמיכה לפעמים בכי זה טוב .
אם את צריכה אוזן קשבת אשמח לעזור ❤
אם את צריכה אוזן קשבת אשמח לעזור ❤
להגיד לו שאת עושה סיבוב בחוץ לנשום אוויר וללכת לגינה או למקום שאין אנשים ולבכות
לבכות בחדר
כנסי למקלחת ותפתחי את המים לא שומעים כלום
תשימי מוזיקה כדאי שלא ישמע אותך בוכה
אוהבה, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי... 3>
שואל השאלה:
בסוף בכיתי בארון שלי סתם שתדעו
ותודה לכל מי שהציע לי לדבר איתו :)
בסוף בכיתי בארון שלי סתם שתדעו
ותודה לכל מי שהציע לי לדבר איתו :)
אנונימית
באותו הנושא: