12 תשובות
לא חובה כרגע זה משהו שאולי בעתיד יעבדו עליו יותר כרגע לא רלוונטי
לנו המדריכים אמרו שזה לא חובה אבל שהם עדיין מצפים שנעשה..

404^ הם עובדים על איזה אפליקציה שהיא יומן וזה גם שולח התרעות אם את המצאת באותו מקום מעל 15 דקות
את ממש לא מנהלת יומן פשוט יבקשו מכם לעשות את זה...
זה לוקח בול רבע שעה כל הלומדה
א. זה חובה ( לפחות למ. ירושלים)
ב. זה סיווט
ג. זה חופר טיכו
ד. בהצלחה
כן זה חובה. לקח לי המון זמן בהצלחה למי שעושה
חחח זה לקח לי 15 דקות
נכון אבל בימים הקרובים ישלחו לכם הודעה שזה חובה.

כרגע בדיוק הפכו את זה לחובה בירושלים לאט לאט גם בשאר הארץ זה יהיה חובה.
לא לא... החדשים לא צריכים לעשות
כל סרטון רבע שעה.. איך לקח לך 15 דק?
מי רואה את הסרטונים
תעני בלי לראות את הסרטונים זה קל גם ככה אם את טועה את יכוח לחזור על המבחן
טוב עדכון: זה כן חובה...
שואל השאלה:
אנחנו עוד לא התחלנו להתנדב כאילו אנחנו חדשים אז לא נראלי יבקשו מאיתנו לעשות