5 תשובות
פשוט לא
זה דוחה
זה דוחה
לא יורדים לרמה כזאת וממשיכים הלאה
עדיף פשוט להמשיך הלאה,
זה לא בריא בשבילך או בשביל הנפש שלך להתעסק בזה, כנראה שזה לא היה אמור לעבוד.
אני באמת מציעה שתתקדם ותתעסק בדברים אחרים :)
זה לא בריא בשבילך או בשביל הנפש שלך להתעסק בזה, כנראה שזה לא היה אמור לעבוד.
אני באמת מציעה שתתקדם ותתעסק בדברים אחרים :)
אני חושב שזה לא שווה את זה...
אבל בגלל שביקשת אז תראה לה שאתה מרגיש סבבה ומצויין ולא מפריע לך שנפרדתם
אבל בגלל שביקשת אז תראה לה שאתה מרגיש סבבה ומצויין ולא מפריע לך שנפרדתם
סליחה חשבתי שזה בן כי לא קראתי את השם
באותו הנושא: