10 תשובות
כי לא כולן הן את, זה מעליב ויכול לערער את הביטחון.
שואל השאלה:
תקרא שוב"בתור אחת עם הפרעות אכילה ובולמיה לשעבר".
אנונימית
לא לכולן יש ביטחון ומרגישות שלמות עם הגוף שלהן וכנראה שהן נעלבות בגלל חוסר הביטחון הזה
אנונימית
כי זה חוסר ביטחון וגם ככה כל קילו מעל קילו פחות נפיחות במחזור מבלבלת את המצב רוח למרות שאני במשקל תקין, זה יכול פשוט להפריע
הערה מיותרת.
למי שיש ביטחון עצמי נמוך זה פוגע בו
אנונימית
כי יש לי קקי ואתה מפריע לי לחרבן
יכול להיות שאת לא נעלבת מזה כי כבא עברת את זה...
אותי זה לא מעליב.
כל אחת והרמת ביטחון עצמי שלה, יש כאלו שיש להן יותר ביטחון עצמי ולא אכפת להן ממה שחושבים עליהן, ויש כאלו עם פחות ביטחון וישנו את הדעה שלהן על הגוף שלהן ואפילו ישנאו אותו בגלל זה...
שואל השאלה:
אין לי ביטחון עצמי ואני מבליגה
אנונימית