9 תשובות
אני וכן
אניי וכן כדאיי
אני, זה כיף עם את משחקת עם אנשים ברמה השכלית שלך. לי למשל קשה למצוא אנשים שאפילו חצי מהרמה השכלית שלי אז זה לא ממש מהנה וקל מידי.
לא משחק באמונג אס, ותתחילי לשחק רק אם יש לך חברים לשחק איתם
כי שמעתי שמשחקים לבד זה פחות כיף.. אבל בכל זאת
משחק טרנדי, מה יש להגיד על זה? בטח יפסיקו לשחק בזה עוד 3/4 חודשים
כי שמעתי שמשחקים לבד זה פחות כיף.. אבל בכל זאת
משחק טרנדי, מה יש להגיד על זה? בטח יפסיקו לשחק בזה עוד 3/4 חודשים
תנסי תמיד אפשר להתחרט
אני
כן
כן
כן
כן
אנונימית
אחלה משחק
ניסיתי אבל לא הבנתי
אני
משחק אש
משחק אש