9 תשובות
אחת הטעויות הכי גדולות שעשיתי,
זה שחיפשתי תמיד מישהי שהזכירה לי מישהי אחרת שהייתי מאוהב בה בטירוף - מישהי שתזכיר לי אותה.
אל תחפשי את האקס שלך בבן אדם אחר, את מאוהבת עכשיו ומרגישה טוב כי הוא מזכיר לך מישהו אחר.
אם האקס שלך עשה לך כל כך טוב, למה הוא אקס?
זה שחיפשתי תמיד מישהי שהזכירה לי מישהי אחרת שהייתי מאוהב בה בטירוף - מישהי שתזכיר לי אותה.
אל תחפשי את האקס שלך בבן אדם אחר, את מאוהבת עכשיו ומרגישה טוב כי הוא מזכיר לך מישהו אחר.
אם האקס שלך עשה לך כל כך טוב, למה הוא אקס?
עדיף לך לא לחזור לאקס שלך אם את יודעת שהוא יפגע בך
שואל השאלה:
תודה שענית ..
אני לא מסוגלת להיות עם אנשים אחרים אני מחפשת אותו בכולם לא התגברתי עליו ,
הוא אקס כי הוא פגע בי מלא אבל יחד עם זאת היו לנו מלא רגעים יפים וטובים ואני לא מסוגלת למחוק אותו
תודה שענית ..
אני לא מסוגלת להיות עם אנשים אחרים אני מחפשת אותו בכולם לא התגברתי עליו ,
הוא אקס כי הוא פגע בי מלא אבל יחד עם זאת היו לנו מלא רגעים יפים וטובים ואני לא מסוגלת למחוק אותו
אנונימית
שואל השאלה:
המקוריים אני לא אוהבת אותו נראה לי זה הידלקות כי הוא מזכיר לי את האקס
המקוריים אני לא אוהבת אותו נראה לי זה הידלקות כי הוא מזכיר לי את האקס
אנונימית
שואל השאלה:
אוף מה עשיתי רע שזה מגיע לי
אוף מה עשיתי רע שזה מגיע לי
אנונימית
"תודה שענית ..
אני לא מסוגלת להיות עם אנשים אחרים אני מחפשת אותו בכולם לא התגברתי עליו ,
הוא אקס כי הוא פגע בי מלא אבל יחד עם זאת היו לנו מלא רגעים יפים וטובים ואני לא מסוגלת למחוק אות"
תיקחי הפסקה מזה, באמת.
קחי לעצמך זמן לחשוב ולראות מה טוב בשבילך, ככה אני עשיתי.
אני לא מסוגלת להיות עם אנשים אחרים אני מחפשת אותו בכולם לא התגברתי עליו ,
הוא אקס כי הוא פגע בי מלא אבל יחד עם זאת היו לנו מלא רגעים יפים וטובים ואני לא מסוגלת למחוק אות"
תיקחי הפסקה מזה, באמת.
קחי לעצמך זמן לחשוב ולראות מה טוב בשבילך, ככה אני עשיתי.
ברצינות?
אלה הבעיות שלך בחיים?
יש כאלה שאף פעם לא יתחילו איתן ושאף פעם לא היה ולא יהיה להן בן זוג.
אז תגידי תודה וזהו.
אלה הבעיות שלך בחיים?
יש כאלה שאף פעם לא יתחילו איתן ושאף פעם לא היה ולא יהיה להן בן זוג.
אז תגידי תודה וזהו.
שואל השאלה:
^חח מה? מה נפלת עליי זה אשמתי שמתחילים איתי ? אני בטוחה שגם איתך מתחילים ואת לא מעוניינת בכל אחד אז שבי בשקט כולה ביקשתי עזרה מאנשים בלי לשפוט
את רואה באיזה מצב אני זה עשה לך טוב התגובה הזאת ?
^חח מה? מה נפלת עליי זה אשמתי שמתחילים איתי ? אני בטוחה שגם איתך מתחילים ואת לא מעוניינת בכל אחד אז שבי בשקט כולה ביקשתי עזרה מאנשים בלי לשפוט
את רואה באיזה מצב אני זה עשה לך טוב התגובה הזאת ?
אנונימית
שואל השאלה:
אה את בת 13 חבל שלא ראיתי מקודם הייתי חוסכת את כל התגובה הארוכה הזאת ועונה לך "בטוב מאמי"
אה את בת 13 חבל שלא ראיתי מקודם הייתי חוסכת את כל התגובה הארוכה הזאת ועונה לך "בטוב מאמי"
אנונימית