5 תשובות
תדברו בהאוס פארטי או מדהו
אין כל כל מה לעשות
אולי לנסות להכיר אם יש לכם קבוצה של הכיתה או שכבה ולנסות שיכירו אותך
ואז זה יוביל לקשרים
שואל השאלה:
מישהוא אמר לי שהאוס פרטי פורץ לדברים זה נכון??
אנונימית
תראי מצד אחד זה לגמרי באסה אבל תחשבי על זה שעוד ילדים כמוך ציפו להכיר חברים חדשים ובגלל הקורונה אין איך. אז שנחזור לשיגרה את לגמרי יכולה להכיר חברים חדשים
לא אני עם האוס פארטי מלא זמן
לא קרה כלום