התחברות
הרשמה
דחוף מי שמבין בבדיקת דם רשום לי 42.4 ו ה טווח נורמה 42.0 זה בסדר?
5 באוקטובר 2020, 21:34
שתן
בדיקות דם
בדיקת הריון
2 תשובות
כן
.
.Barbie.
כן
S
Slackz
באותו הנושא:
דחוף דחוף דחוף בנות וגם בנים, אני חייבת עזרה (רשום בלשון נקבה אבל גם מתכוון לזכר)
מי שמבין- זה מילאתי את השאלון הרפואי לצו הראשון ועשיתי גם את בבדיקת עיניים , זה קריטי אם אגיע לצו ראשון ללא בדיקת שתן?
מזה אומר בבדיקת שתן שרשום לי בתוצאה של תרבית שתן "אין צמיחה"?
סתם שאלה למי שמבין- מראש אחד שלוקחים בבאנג אפשר לראות בבדיקת דם/שתן שהבן אדם עישן?
דחוף מישהו שמבין ערבית יכול לתרגם לי מה רשום שם??
מה הייתם עושים אילו הייתם עוברים בדיקת DNA ובתוצאה היה רשום שורשים באטלנטיס ?
עזרה דחוף מי שמבין, עשיתי בחמישי שעבר בדיקת דם
בבדיקת שתן רשום לי הכל NEGATIVE ואמרו שזה בסדר זה באמת בסדר?
שאלה דחופה למי שמבין בדואר רשום מישהי רוצה לשלוח אלי דואר רשום איך היא שולחת והאם אני יכולה לשלם מזומן?
עשיתי בדיקת תרבית שתן ורשום לי שלילי זה לא טוב ,?
עשיתי עכשיו בדיקת ראייה ורשום cyl (צילינדר) -0.25 זה אומר משהו?