התחברות הרשמה

האם כדאי לי לעשות גנוסייד באנדרטייל?

כבר סיימתי פסיפיסט פעמיים וניוטרל רגיל פעם אחת, כדאי לי לעשות גנוסייד? עד כמה זה קשה?
5 באוקטובר 2020, 19:43
משחקי מחשבאנדרטיילundertaleגיימינגסאנס    
תשובה אחת
לא קשה אבל טיפה ארוך אבל הקרב של סאנס קשה אחושרמוטה
N
Nights
באותו הנושא:
אנדרטייל זה משחק לילדים ? תסבירו ...
איך אני נלחם בסאנס באנדרטייל?
מישהו משחק אנדרטייל ושיחק בגרסה של הג'נוסייד?
כדאי לקנות אנדרטייל?
מי הדמות הכי אהובה אליכם באנדרטייל?
יש פה מעריצי אנדרטייל?
מישהו פה משחק באנדרטייל?
אני ממש רוצה לשחק בקרבות הבוסים באנדרטייל אבל אין לי כח
אנשים ששיחקו ג'נוסייד באנדרטייל:
עשיתי ג'נוסייד באנדרטייל ומחקתי את העולם ועכשיו אני לא מצליחה לשחק, הורדתי את המשחק מחדש אבל כלום.. מה לעשות?
מי ששיחק אנדרטייל להיכנס