התחברות הרשמה

יש לי שאלה בנוגע לכתיבה ולשון

איך כותבים? לתחוב או לטחוב?
אני מתכוונת למשל
"תחבתי את ראשי בכפות ידי מבושה"
אתם מבינים? לול
5 באוקטובר 2020, 18:38
לשוןכתיבה    
2 תשובות
לתחוב
לטחוב זה מלשון טחב, כלומר לחות או רטיבות
U
Underclass hero
לתחוב נראה לי.
me and myself
באותו הנושא:
שאלה בנוגע לכתיבה נכונה
יש לי עבודה בלשון וצריך לכתוב כתיבה חופשית בנוגע לימי הלמידה מרחוק
קצת ארוך, בנוגע לכתיבה
שאלה בנוגע ללשון - שם המספר.
נושא עברית לשון, כתיבה נכונה של מספרים
תנו נושא מעניין לכתיבה טיעונית בלשון
עזרה בנוגע כתיבה
יש לי שאלה בקשר לכתיבת שורש בבגרות בלשון
מה הייתם עושים אם המורה ללשון הייתה דופקת לכם בדלת בשביל לתת לכם משימת כתיבה ?
מישהו שטוב בכתיבה בלשון?
כתיבה בלשון זכר - למה תמיד פונים בלשון זכר וכותבים "מטעמי נוחות מנוסח בלשון זכר"? למה אף פעם לא עושים בלשון נקבה?