9 תשובות
עדיין רואה
רואה יום אחרי שהפרק משודר
הפסקתי ב10 דקות של הסדרה פעם היה יותר טוב.
עדיין רואה
הפסקתי
הפסקתי, הבנתי שזה משעמם למות.
חג שמח ומועדים לשמחה.❤
בהצלחה..:)
חג שמח ומועדים לשמחה.❤
בהצלחה..:)
הפסקתי כי וובה ואלה עפו אין יותר טעם לראות את זה
הפסקתי העונה הזאת משעממת
אנונימית
המשכתי