התחברות
הרשמה
מישהו שאני לא מכירה פנים מול פנים שאל אותי "איך הסגר"? מה אפשר לענות חוץ מטוב אחלה סבבה וכל אלה
5 באוקטובר 2020, 17:22
5 תשובות
בסגר
(ציני)
2pac
שואל השאלה:
^ חחח פחות
אנונימית
-משעמם רצח
-וואלה סבבה כי... ולפרט
- אתה יודע סדרות וזה
~
~אנוכי~
שואל השאלה:
^ כאילו רשום לי אנונימי שכל הזמן פונים אליי בזכר?
אנונימית
לא לא
אמרתי שאת תכתבי לו
~
~אנוכי~